början på ännu en vecka..

japp måndag igen. idag så skulle jag skriva projektprov i matten (fortsätta på den, menar jag då). ALLT som jag pluggat på rann ur mig så fort jag steg in i aulan och det gick skit dåligt fan -.- satt brevid stephanie som gjorde steg 15. efter det drog vi och åt och sen gick jag till kommunikationpasset i engelska. det var väl sådär tråkigt som vanligt och så fick man en läxa. efter det hade jag inget att göra så jag gick på det en gång till på engelskan med ''bästa gruppen'' och det gick väl bra.. haha jag kunde allting för vi hade redan gjort det som de skulle göra fast de fick de inte veta så de trodde säkert att jag var über eller något (a) och så gick de igenom läxan som jag fick och så fick man lösningen i hand :D hah. sen var det PH med B-A och jag måste göra MINST två steg varje vecka för att kunna uppnå terminsmålen.. och så måste jag stanna kvar en timme extra varje dag i skolan. uschusch. sen så fick jag hem ''Om jag kunde drömma'' från biblioteket. känner mig pigg men måste endå sova? :S aja
pusshej!



jag och boken som jag fick från bibblan idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0