först bra, sedan..?

mm, när min träning skulle börja så märkta jag att febern gått ner MYYCKET 37,2 :D så jag åkte till träningen och tränade 1 och en halv timme tror jag :p sen efter det så tittade jag och tjejerna från laget på killarnas match som var i samma hall och så.. men jag, mathilda och erica åkte hem efter första halvlek så pappa skjutsade mathilda och erica hem. till middag blev det pizza! :) mums aja sen när jag tog tempen igen (alldeles nyss) så hade febern gått upp igen -.- 37,5. sen på söndag måste jag var frisk! då är det två seriematcher.. division 1 och division 2. men jag får bara spela division 1 matchen pga att jag haft feber i veckan och antagligen inte orkar två matcher. men jag ska kolla på andra division matchen också som är innan. nej men nu måste jag dra :D
pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0