GRIS

idag så var det första skoldagen på en vecka eller något. jag gjorde projektprov 25 men hann bara med 10 uppgifter av 17!! :o så det får jag göra sen när kjell tycker det är okej typ :p och sen var det engelska kp.. och nu har man bara varit hemma. missade 822 med typ 1 min bara för att BA tog ett långt PH med mig. bajs! men jag och agnes sprang till 823 och hann precis. och så hade skolfotot kommit! man hoppas att man inte ser lika misslyckad ut som förra gången.. och självklart såg man ut som en GRIS. jag hade bitit ihop läppen, inte smajlat, och så skymde erika (tror jag det var) en pytte del av min kropp så jag såg tjock ut. AAAAAAAAAAAAH och så skulle man stå i mitten nu kommer alla lägga märke till en först också typ -.- juste den här veckan så skulle jag göra både svenska och engelska steg. sen så skulle jag börja på projektsteg i franska eller något. fan måste börja jobba mer! :/ men nu är elin trött, har halvsovit i skolan typ :p menmen sluta tänk på skolan! imorgon är det match, hoppas någon kommer och tittar? :)
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0