handboll hela helgen, vad mer kan man begära??

om en timme ( och lite mer ) så ska jag åka till konsum där vi träffar resten av laget. vi ska nämligen spela USM mot 95or.. ska bli süper kul :) har även läst klart boken ''om jag kunde drömma''. har läst den timme in och timme ut i 3 dagar nu, kunde verkligen inte släppa den med blciken för JÄVLAR vad bra den var! jag är säkert väldigt myycket efter att läsa den men ni som inte har läst den - ni har fan missat något. under höstlovet som kommer nu så måste jag plugga. ligger väldigt mycket efter i nästan varje ämne. suck. har även laddat upp låtar till min ipod nu, så man har till resan upp till halsthammar. men nu ska jag käka, man fick ''absolut INTE komma och vara hungrig, för vi ska äta sent, sent, sent på kvällen'' hehe.
förlåt ännu en gång för min berg-och-dalbloggning.
PUSSHEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0