sjukling

ja hejsan, idag så var jag fortfarande lite sjuk när jag vaknade.. 38 graders feber hello! men hur som helst så var det studiedag och jag följde med pappa till jobbet för att.. ja jag behövde plugga och jag pluggar inte så bra hemma. gjorde inte så mycket där men jag blev klar med diagnosen i matten och så började jag på recension för en bok jag läst i svenskan. sen skulle jag ha träning och mamma lät mig inte. blir så jävla sur när jag inte får spela handboll, vet inte riktigt varför. har blivit min lilla drog :) sen så stack mamma och pappa och dansade typ.. hehe de tror typ att de kommer nämre varandra om de gör det eller något :s så nu är det bara jag, lillebrur och storebrur som är hemma och alla sitter vid datan som vanligt :p carro håller på å gör en header till mig, min blogg är ju BAJStråkig så jag spyr :o menmen nu ska jag gå. förlåt för det långa inlägget med noll betydelse.
pusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0