sorry..

..för att jag inte har bloggat så mycket på sistone. har haft fullt upp med skolan och handbollen.

idag så var jag i skolan och pluggade matte med ana, svenska med jossan, malin, matilda och agnes och franska med mig själv :) hehe henke tyckte att jag skrev bra på min filmrecension till ''Red dragon'' föresten, det var väl kul att få höra det! ;D mamma hade lovat att vi skulle åka och köpa dunjacka idag, har bara skidjacka typ men hon fick feber såklart, så det blev inget av det -.- fys ikväll också, känner mig så jävla trött så det finns fan inte och så har svante tagit min mobil som vanligt och smsat massa med den i skolan. aaah, ska döda honom. haha han kan vara så jävla dum i huvet ibland XD nää nu ska jag ta och äta någon macka eller något.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0